Plan săli de conferințe

Sală de conferințe

Va oferim mai multe tipuri de sală de conferințe în Oradea pentru evenimente corporate. În rețeta unui eveniment reușit, un prim ingredient este sala aleasă. Cele cinci săli de conferință pe care le avem pot răspunde nevoilor unui eveniment retrâns, dar și pentru unul de anvergură.

Avem săli care pot găzdui evenimente cu până la 300 de persoane, dar și o sală discretă, unde poate avea loc o întâlnire cu 10 persoane, la birou.

Pe toată durata evenimentului, cât şi în pregătirea lui, echipa hotelului vă va sta la dispoziţie cu cele mai bune sfaturi pentru a vă asigura că totul iese exact aşa cum vă doriţi. Încă mai căutati o sală evenimente Oradea?

Vă oferim pachete speciale pentru organizarea evenimentelor corporate în sălile de conferință ale Continental Forum Oradea: Pachet conferințe economic, Pachet conferințe standard și Pachet conferințe weekend.

Consultați tabelul de mai jos pentru a vedea capacitatea și dotările fiecărei săli de conferință.

Sală de conferințe Oradea

Theatre

Ballroom

U-shape

Classroom

Reception

Boardroom

m2

Belvedere

250

150

100

150

300

120

270

Paladium

90

70

40

40

120

45

120

Forum

70

40

30

25

50

30

90

Panoramic

60

40

25

25

50

30

90

Prezident

10

40

Sala Paladium este situată la parterul hotelului și are o suprafață de 140 mp. Alături de sala Forum este una dintre cele mai cunoscute săli de conferinţe din oraş.

Facilități pentru conferințe:

  • ecran de proiecţie
  • videoproiector
  • flipchart şi materiale consumabile
  • lumina naturală
  • WI-FI gratuit
  • Terasa dedicată sălii de conferinţa şi spaţiu special amenajat pentru fumat
  • Suport şi asistenta pe durata evenimentului

Sala Forum este situată la parterul Hotelului şi este una dintre cele mai cunoscute săli de conferinţe din oraş. Iar experienţa acumulată şi grijă faţă de oaspeţii noştri, ne fac un partener de încredere pentru organizarea oricărui eveniment.

În suprafaţa de 90 mp, sala poate fi setata conform nevoilor dumneavoastră şi dispune de tot echipamentul tehnic şi IT necesar unei bune desfăşurări a evenimentelor corporate.

Facilități pentru conferințe:

  • ecran de proiecţie
  • videoproiector
  • flipchart şi materiale consumabile
  • lumina naturală
  • WI-FI gratuit
  • Terasa dedicată sălii de conferinţa şi spaţiu special amenajat pentru fumat
  • Suport şi asistenta pe durata evenimentului

Sala Panoramic este situată la mezaninul hotelului. În suprafaţa de 90 mp, oferă spaţiul perfect organizarea conferinţelor şi evenimentelor corporate într-un ambiet liniştit, ferit de privire curioase. Panoul de sticlă până în tavan conferă o atmosferă distinsă şi senină, iar spaţiul de recepţie şi coffee break din faţa sălii de conferinţă este perfect pentru întâmpinarea invitaţilor.

Facilități pentru conferințe:

  • ecran de proiecţie
  • videoproiector
  • flipchart şi materiale consumabile
  • lumina naturală
  • WI-FI gratuit
  • Terasa dedicată sălii de conferinţa şi spaţiu special amenajat pentru fumat
  • Suport şi asistență pe durata evenimentului

Venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri şi cu o sală de conferinţă mai intimă. Sala Prezident este situată la mezaninul hotelului şi este locaţia perfectă pentru organizarea întâlnirilor şi interviurilor. În suprafaţa de 40 mp, aranjată în format boardroom, sala reprezintă alegerea perfectă pentru şedinţe, discuţii şi diverse prezentări.

Facilități pentru conferințe:

  • ecran de proiecţie
  • videoproiector
  • flipchart şi materiale consumabile
  • lumina naturală
  • WI-FI gratuit
  • Terasa dedicată sălii de conferinţa şi spaţiu special amenajat pentru fumat
  • Suport şi asistenta pe durata evenimentului

Vă punem la dispoziţie sala Belvedere, cu o vedere panoramică asupra oraşului, care va transforma evenimentul într-o experienţă de poveste. Situată la etajul 8 al hotelului, sala are şi o terasă dedicată, iar lumina naturală pătrunde în încăpere prin panourile de sticlă late până în tavan.

Cu o suprafaţă de 270 mp, sala este potrivită pentru conferinţe şi evenimente de tip corporate pentru un număr de până la 250 de persoane.

Sala Belvedere este modulară, motiv pentru care fiecare conferinţă poate fi organizată în mod personalizat ocupând suprafaţa necesară pentru eveniment.

Facilități pentru conferințe:

  • ecran de proiecţie
  • videoproiector
  • flipchart şi materiale consumabile
  • lumina naturală
  • WI-FI gratuit
  • Terasa dedicată sălii de conferinţa şi spaţiu special amenajat pentru fumat
  • Suport şi asistenta pe durata evenimentului

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Subiect

Cerere

Oferte

Oferte

Oferte

©2017 Continental Hotels. Toate drepturile rezervate. Site realizat de InMotion Media

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?