Evenimente corporate în Oradea

Continental Forum Oradea vă stă la dispoziție cu cinci săli de conferință moderne, dotate cu toată aparatura tehnică necesară desfășurării oricărui eveniment corporate: petreceri corporate, petreceri de Crăciun, conferințe sau întâlniri de afaceri. În plus, în completarea evenimentului dumneavoastră vă punem la dispoziție pachete speciale de coffee break și lunch.

Fiecare sală de conferințe dispune de un layout modular. Sala Prezident, cu o capacitate de 10 persoane, este perfectă pentru întâlniri de afaceri discrete. La polul opus, sala Belvedere are o capacitate de până la 300 de persoane. Personalul nostru specializat în organizarea evenimentelor corporate vă va sta la dispoziție pe toată durata evenimentului și va avea grijă ca totul să decurgă perfect.

coffe break

Coffee Break & Lunch

60-150 pers. 2 saloane

Pachetele noastre speciale care însoțesc evenimentele corporate includ oferte pentru pauzele de cafea și prânz, adaptate pentru fiecare tip de eveniment în parte, cu meniuri personalizate.

Cere ofertă
Descriere

Pauzele de cafea și de prânz sunt ingrediente extrem de importante pentru orice tip de eveniment corporate. Indiferent dacă e vorba despre conferințe, despre workshop-uri sau lansări de produs, pauzele bine organizate le dau ocazia invitaților dumneavoastră să discute, să împărtășească idei și să socializeze.

Diversele pachete de coffee break  includ specialități de ceai și cafea, produse de patiserie și de cofetărie proaspete, dar și o gamă variată de băuturi răcoritoare. Meniul de prânz poate fi personalizat pentru a întâmpina orice nevoie, dar, de obicei, include supe, fel de bază, salată, desert și o selecție de băuturi pe care o stabilim împreună, în funcție de preferințele dumneavoastră.

Beneficii

Socializare

Networking-ul este unul dintre elementele cheie ale oricărui eveniment, astfel că vă putem pune la dispoziție o terasă dedicată sălii de conferință, astfel încât invitații să facă schimb de idei, dar și de cărți de vizită.

Receptivitate

Personalul nostru va fi mereu alături de dumneavoastră. Astfel, putem stabili împreună meniul de prânz, în funcție de buget, dar și în funcție de preferințele și de nevoile speciale ale fiecărui eveniment în parte.

Experiență

Personalul nostru se bucură de o experiență bogată în organizarea evenimentelor corporate, astfel că vom fi alături de dumneavoastră cu sfaturi și idei pentru ca organizarea să fie impecabilă, iar evenimentul unul reușit.

meetings

Business Meetings

60-150 pers. 2 saloane

Standardul internațional de patru stele, experiența vastă și multiplele săli pentru întâlniri de afaceri ne recomandă pentru orice tip de eveniment corporate în Oradea.

Cere ofertă
Descriere

Fiecare dintre cele cinci săli destinate întâlnirilor de afaceri este echipată cu tot echipamentul tehnic necesar, iar capacitățile variază de la 10 la 300 de persoane. Astfel, indiferent de amploarea și de specificul evenimentului, Continental Forum este alegerea optimă pentru business meetings în Oradea.

Pe lângă cele cinci săli dedicate evenimentelor, Salonul Francez, cu o capacitate de 30 de locuri, este alegerea perfectă în cazul în care doriți să vă impresionați invitații. Mobilierul din lemn masiv, aerul clasic și decorul întregului salon sunt elemente ce contribuie la rafinamentul întregului spațiu.

De-a lungul timpului, am câștigat suficientă experiență în organizarea evenimentelor de tip business meeting, astfel încât să vă putem pune la dispoziție mai multe pachete de conferință, optimizate în funcție de specificul fiecărui eveniment.

Beneficii

Profesionalism

Toate sălile sunt dotate cu echipamentul tehnic necesar organizării unui eveniment corporate: ecran de proiecție și videoproiector, flipchart și materialele consumabile, WiFi gratuit, dar și asistență și suport pe toată perioada evenimentului.

Complexitate

Pentru evenimentele complexe, vă putem pune la dispoziție sistem de traducere simultană, microfon fix și mobil, scenă și pupitru, lumini speciale, dar și un sistem de teleconferință.

Adaptabilitate

În funcție de specificul evenimentului, cele cinci săli pot fi amenajate în multiple moduri, în funcție de tipul evenimentului. Fiecare sală poate fi amenajată într-unul dintre stilurile theatre, ballroom, U-shape, classroom sau boardroom.

petreceri corporate

Petreceri corporate

60-150 pers. 2 saloane

Indiferent dacă este vorba despre o petrecere de Crăciun sau o reuniune informală, vă stăm la dispoziție cu cinci săli distincte, sfaturi și consiliere pentru organizare, dar și cu suport pe tot parcursul evenimentului.

Cere ofertă
Descriere

Organizarea unei petreceri de Crăciun sau a unui cocktail party pentru colegii dumneavoastră este un moment important. Tocmai de aceea personalul nostru vă va asculta cerințele și va ajuta la creionarea evenimentului de la început la sfârșit. Stabilirea meniului și alegerea sălii sunt doar două dintre elementele cele mai importante, iar experiența noastră va fi un factor decizional pentru reușita evenimentului.

Beneficii

Inventivitate

Pe lângă ingredientele clasice care contribuie la rețeta unui eveniment reușit, suntem oricând gata să ascultăm ideile ieșite din comun și să le implementăm împreună.

Culoare

Băuturile aromate sunt un spectacol de culoare în sine, iar bucătarii noștri acordă o importanță deosebită platingului, astfel încât totul să arate spectaculos.

Recomandări

Experiența noastră ne-a pus în contact cu o serie de colaboratori valoroși, astfel că, în cazul în care aveți nevoie de recomandări, suntem alături de dumneavoastră. De exemplu, în funcție de preferințele muzicale, vă putem recomanda o trupă.